www.wroclaw.pl

Oferta pracy: Specjalista ds. zamówień publicznych

Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej SA poszukuje:

Specjalista ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Wrocław

Obowiązki:

  • Koordynowanie prac dotyczących procedury udzielania zamówień publicznych w zakresie wydatków do 30 000 euro oraz powyżej zgodnie z przepisami ustawy PZP, aktami wykonawczymi, wewnętrznymi regulacjami.
  • Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia we współpracy z pracownikami merytorycznie odpowiedzialnymi za zamówienie.
  • Sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji przetargowej w tym wniosków, protokołów postępowań.
  • Udział w pracach komisji przetargowych, badanie ofert pod względem ich formalnej poprawności i oceny spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych.
  • Prowadzenie korespondencji w trakcie trwania postępowania o udzielenie zamówienia i wykonywanie wszystkich czynności wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Przechowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z przepisami prawa.
  • Czuwanie nad zachowaniem wymogów prawa w zakresie poufności postępowania, tajności informacji handlowych zastrzeżonych przez wykonawców.
  • Przygotowanie i realizacja sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych.
  • Sporządzanie i aktualizowanie planu zamówień publicznych, planu postępowań oraz zmian planu na podstawie cząstkowych planów zamówień zespołów.
  • Sporządzanie wzorów/projektów umów na podstawie wkładu merytorycznego przygotowanego przez komórki organizacyjne.
  • Wprowadzanie danych w zakresie zamówień publicznych w tym do Bazy Konkurencyjności, Biuletynu Zamówień Publicznych, Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.
  • Doradzanie i udzielanie informacji pracownikom z zakresu stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz konsultowanie dokumentów dotyczących postępowań.
  • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników z zakresu zamówień publicznych.
  • Aktualizacja oraz tworzenie wewnętrznych regulaminów i procedur.
  • Prowadzenie rejestru postępowań, udzielonych zamówień, rejestru wydatków oraz rejestru umów.

Oczekiwania (wymagania):

  • Wykształcenie wyższe preferowane w zakresie prawa, administracji lub ukończone studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych.
  • Minimum trzyletniego doświadczenie w obsłudze formalnej na stanowisku związanym z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego.
  • Bardzo dobra znajomość ustawy, Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych, Kodeks cywilny.
  • Praktyczna znajomość tworzenia SIWZ, Umów, OPZ.
  • Umiejętność interpretacji i analizy aktów prawnych.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność planowania i organizowania własnej pracy.
  • Umiejętność komunikacji i pracy w zespole.
  • Dokładność, rzetelność i samodzielność.
  • Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office.
  • Odpowiedzialność za efekty powierzonych zadań.

Co oferujemy:

  • udział w interesujących projektach,
  • możliwość rozwijania swoich umiejętności,
  • kursy szkolenia,
  • biuro w samym centrum Wrocławia.

ARAW SA to wydawca miejskich serwisów internetowych m.in.: www.wroclaw.pl, visitWroclaw.eu oraz Wrocław Rozmawia.

Całe miasto w jednym miejscu, to motto przyświecające oficjalnemu portalowi Wrocławia (www.wroclaw.pl). Chcemy być podstawowym źródłem informacji dla mieszkańców Wrocławia i okolic, o ważnych aspektach życia we Wrocławiu, wydarzeniach kulturalnych i sportowych, możliwościach spędzenia czasu wolnego. Portal jest także narzędziem udostępniania e-usług i skutecznego komunikowania się Urzędu Miejskiego oraz wybranych spółek miejskich z mieszkańcami. Co miesiąc odwiedza nas ponad 1 000 000 użytkowników, a liczba naszych czytelników stale rośnie.

Prosimy o zapoznanie się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów o pracę.