Oferta pracy: Specjalista ds. zamówień publicznych
Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej SA poszukuje:
Obowiązki:
- Koordynowanie prac dotyczących procedury udzielania zamówień publicznych w zakresie wydatków do 30 000 euro oraz powyżej zgodnie z przepisami ustawy PZP, aktami wykonawczymi, wewnętrznymi regulacjami.
- Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia we współpracy z pracownikami merytorycznie odpowiedzialnymi za zamówienie.
- Sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji przetargowej w tym wniosków, protokołów postępowań.
- Udział w pracach komisji przetargowych, badanie ofert pod względem ich formalnej poprawności i oceny spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych.
- Prowadzenie korespondencji w trakcie trwania postępowania o udzielenie zamówienia i wykonywanie wszystkich czynności wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Przechowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z przepisami prawa.
- Czuwanie nad zachowaniem wymogów prawa w zakresie poufności postępowania, tajności informacji handlowych zastrzeżonych przez wykonawców.
- Przygotowanie i realizacja sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych.
- Sporządzanie i aktualizowanie planu zamówień publicznych, planu postępowań oraz zmian planu na podstawie cząstkowych planów zamówień zespołów.
- Sporządzanie wzorów/projektów umów na podstawie wkładu merytorycznego przygotowanego przez komórki organizacyjne.
- Wprowadzanie danych w zakresie zamówień publicznych w tym do Bazy Konkurencyjności, Biuletynu Zamówień Publicznych, Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.
- Doradzanie i udzielanie informacji pracownikom z zakresu stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz konsultowanie dokumentów dotyczących postępowań.
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników z zakresu zamówień publicznych.
- Aktualizacja oraz tworzenie wewnętrznych regulaminów i procedur.
- Prowadzenie rejestru postępowań, udzielonych zamówień, rejestru wydatków oraz rejestru umów.
Oczekiwania (wymagania):
- Wykształcenie wyższe preferowane w zakresie prawa, administracji lub ukończone studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych.
- Minimum trzyletniego doświadczenie w obsłudze formalnej na stanowisku związanym z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego.
- Bardzo dobra znajomość ustawy, Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych, Kodeks cywilny.
- Praktyczna znajomość tworzenia SIWZ, Umów, OPZ.
- Umiejętność interpretacji i analizy aktów prawnych.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Umiejętność planowania i organizowania własnej pracy.
- Umiejętność komunikacji i pracy w zespole.
- Dokładność, rzetelność i samodzielność.
- Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office.
- Odpowiedzialność za efekty powierzonych zadań.
Co oferujemy:
- udział w interesujących projektach,
- możliwość rozwijania swoich umiejętności,
- kursy szkolenia,
- biuro w samym centrum Wrocławia.
ARAW SA to wydawca miejskich serwisów internetowych m.in.: www.wroclaw.pl, visitWroclaw.eu oraz Wrocław Rozmawia.
Całe miasto w jednym miejscu, to motto przyświecające oficjalnemu portalowi Wrocławia (www.wroclaw.pl). Chcemy być podstawowym źródłem informacji dla mieszkańców Wrocławia i okolic, o ważnych aspektach życia we Wrocławiu, wydarzeniach kulturalnych i sportowych, możliwościach spędzenia czasu wolnego. Portal jest także narzędziem udostępniania e-usług i skutecznego komunikowania się Urzędu Miejskiego oraz wybranych spółek miejskich z mieszkańcami. Co miesiąc odwiedza nas ponad 1 000 000 użytkowników, a liczba naszych czytelników stale rośnie.
Prosimy o zapoznanie się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów o pracę.