www.wroclaw.pl

Za nami Made in Wroclaw 2020 - święto wrocławskich innowacji

Trzydniowa konferencja, wirtualne targi, 25 panelistów i prelegentów oraz 65 wystawców i ponad 30 tys. odwiedzin online! Tak w liczbach można podsumować Made in Wroclaw 2020, święto wrocławskich innowacji i kreatywności, które odbyło się między 20 a 22 października 2020. W tym roku wirtualnie można było się przekonać, kto napędza Wrocław!

Konferencja Made in Wroclaw po raz pierwszy trwała aż trzy dni. Każdy z nich dedykowany był konkretnemu, kluczowemu z perspektywy biznesu tematowi – pandemii, przemysłowi 4.0 oraz ekologii.

Made in Wroclaw 2020 w liczbach

Otwierając Made in Wroclaw 2020, Jakub Mazur, wiceprezydent Wrocławia, zaznaczył, że to wydarzenie to okazja do rozmów i szukania rozwiązań dla mieszkańców Wrocławia, Polski, ale i całej Europy.

– Made in Wroclaw to święto wrocławskiej innowacji, kreatywności i przedsiębiorczości, które w tym roku odbywało się w wyjątkowym trudnym czasie, ale tym bardziej była to okazja do pokazania tego, jak wrocławskie firmy stawiły czoła pandemii, tak by nie zwalniać tempa rozwoju – mówi Magdalena Okulowska, prezes Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej

Pierwszy dzień konferencji

Pierwszy dzień konferencji był poświęcony temu, jak koronawirus zmienił nasz sposób postrzegania biznesu.

 

Drugi dzień konferencji

Tematem spotkania były kwestie związane z czwartą rewolucją przemysłową na Dolnym Śląsku.

 

Trzeci dzień konferencji

Ostatniego dnia Made in Wroclaw 2020 rozmawiano o tym, czy ekologia i biznes mogą tworzyć synergiczne połączenie.

 

Tragi innowacji i kreatywności

Ostatniego dnia Made in Wroclaw odbyły się wirtualne targi, na których obecnych było ponad 60 wystawców. Były wśród nich wrocławskie startupy oraz liderzy biznesu i instytucje, które współtworzą miasto.

 

Konkursy i warsztaty online

W trakcie transmisji live z głównej sceny targowej prowadzący wydarzenie łączyli się na żywo z przedstawicielami firm, którzy opowiadali o swojej działalności, pokazywali firmowe showroomy i przedstawiali możliwości różnego typu współpracy, na które są otwarci. Toczyły się rozmowy o rozwoju, karierze zawodowej i wdrażaniu innowacji. Targi to jednak nie tylko to, co działo się na scenie głównej.

W specjalnie przygotowanej aplikacji uczestnicy Made in Wroclaw mogli brać udział w konkursach, matchmakingu i networkingu online. Warto dodać, że na zakończenie każdego dnia wydarzenia odbywały się interaktywne warsztaty Liberating Structures.

– Formuła nowoczesnego networkingu autorstwa Global Entrepreneurs pozwoliła uczestnikom na interaktywną wymianę informacji, wiedzy, kontaktów biznesowych oraz dobrą zabawę podczas wydarzenia. Podczas Made in Wroclaw online, każdy uczestnik mógł wziąć udział w sesji networkingu, zdobyć nowe znajomości oraz wymienić się kontaktami dzięki nowoczesnej aplikacji Meeting Application, z samego serca Wrocławia – skomentował Maciej Jarosz z Global Entrepreneurs.

Wrocław nie zwalnia tempa

Wydarzenie zostało zorganizowane przez Agencję Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej i Miasto Wrocław.

Partnerami Merytorycznymi Made in Wroclaw 2020 są: 3M, FANUC Polska, Whirlpool Company Polska Sp. z o.o., GlobalLogic, ITCorner, SoDA oraz MPWiK Wrocław, a patronat strategiczny nad wydarzeniem objęły Hays Poland, CBRE, mBank private banking oraz firma doradcza JP Weber.

Partnerami Made in Wroclaw 2020 są: Hala Stulecia, ZOO Wrocław, Aquapark Wrocław, SmartCity, Stadion Wrocław, Wrocławski Park Technologiczny, Port Lotniczy Wrocław, Space Wizzard i HOOF. Patronaty honorowe: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Politechnika Wrocławska, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, American Chamber of Commerce i Uniwersytet Wrocławski.