Study in Wrocław: coraz szerszy zasięg promocji studiów
Wrocław jest drugim najchętniej wybieranym przez studentów zagranicznych ośrodkiem akademickim w Polsce. Studiuje tu ponad 8000 cudzoziemców z 74 krajów. Obecnie trwa wiosenna edycja targów edukacyjnych, na których promujemy studiowanie we Wrocławiu wśród kolejnych kandydatów. Zdalna organizacja imprez targowych pozwala na komunikację z kandydatami z całego świata.
- Platformy targowe posiadają własną wizualizację, która odzwierciedla układ stoisk w przestrzeni rzeczywistej. Wybór kraju bądź profilu uczelni istotnie usprawnia poruszanie się po wirtualnych targach i dotarcie do preferowanej oferty studiów. Zdalna organizacja edukacyjnych imprez targowych pozwala na komunikację z kandydatami ze wszystkich kontynentów i to jest istotna zmiana w podejściu do promowania studiów we Wrocławiu, jaka przyszła w ostatnim roku - mówi Mirosław Lebiedź, kierownik projektu Study in Wroclaw.
Wrocław jest drugim (po Warszawie) najchętniej wybieranym przez studentów zagranicznych ośrodkiem akademickim w Polsce. Obecnie połowa studentów zagranicznych studiujących we Wrocławiu to obywatele Ukrainy.
Do niedawna ofertę studiów we Wrocławiu na 7 uczelniach projektu kierowaliśmy do kandydatów z Europy Wschodniej i Azji: Ukrainy, Białorusi, Rosji czy Kazachstanu. Z czasem doszły takie kierunki jak Gruzja, Mołdawia, Kirgistan, Azerbejdżan, Uzbekistan.
Promujemy akademicki Wrocław w kolejnych krajach
Udział w targach edukacyjnych w ramach narodowego programu „Ready, Study, GO! Poland” realizowanego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej znacznie poszerzył geografię oddziaływania projektu Study in Wroclaw. Targi są organizowane praktycznie na całym świecie. Kontaktują się z nami liczni kandydaci z nowych krajów europejskich (kraje bałtyckie, Hiszpania, kraje Grupy Wyszehradzkiej), Azji, Afryki, krajów Ameryki Łacińskiej i krajów arabskich.
Ponadto projekt Study in Wroclaw, wykorzystując liczne kontakty z zagranicznymi organizacjami pozarządowymi i szkołami językowymi w Gruzji, Białorusi czy Ukrainie, samodzielnie prowadzi kampanie promocyjne wrocławskich uczelni organizując dedykowane webinary i wirtualne prezentacje dla kandydatów zagranicznych.