SKILLS for STUDIES!
Międzynarodowa promocja oferty dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wśród kandydatów na studia z zagranicy: efektywne kursy e-learningowe i zagraniczna kampania informacyjno-promocyjna. Projekt finansowany przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej.
Lider Projektu: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
Partner: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej
Budżet: 199 964,40 PLN
Okres realizacji projektu: 01.10.2019 – 30.09.2020
Podstawowe cele projektu:
- Uzupełnienie wiedzy zagranicznych kandydatów na studia z obszaru biologii i chemii: przetestowanie swojej wiedzy z zakresu biologii i chemii, zdobycie fachowej terminologii w języku polskim, zweryfikowanie swoich predyspozycji do studiów w obrębie nauk przyrodniczych,
- Zbudowanie zagranicznej rozpoznawalności pozytywnego wizerunku UPWr jako kreatywnej, innowacyjnej oraz otwartej uczelni,
- Rozwój regionu (rynku pracy) poprzez zwiększenie liczby absolwentów znających języki obce,
- Zwiększenie liczby kandydatów na studia, którzy dzięki kursom będą z sukcesem realizować studia i nie odpadną w pierwszym etapie kształcenia.
Główne działania ARAW:
Prowadzenie międzynarodowej kampanii informacyjno-promocyjnej realizowanej w formie online z wykorzystaniem narzędzi marketingowych. Zadanie będzie realizowane w 3 krokach: przygotowanie mediaplanu, przeprowadzenie wstępnej 3 tygodniowej kampanii dla zebrania wyników służących optymalizacji, uruchomienie zoptymalizowanej kampanii opartej o kanały najlepiej realizujące cele projektu oraz monitorowanie i optymalizowanie jej w trybie ciągłym.
Działania będą realizowane przez różne grupy kanałów: wyszukiwarki, media społecznościowe, Google, portale edukacyjne.
Grupa docelowa:
Absolwenci szkół średnich, ich rodzice i nauczyciele z krajów Europy Środkowo-Wschodniej (Ukraina, Białoruś, Kazachstan, Gruzja, Armenia, Rosja).