www.wroclaw.pl

SKILLS for STUDIES!

Międzynarodowa promocja oferty dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wśród kandydatów na studia z zagranicy: efektywne kursy e-learningowe i zagraniczna kampania informacyjno-promocyjna. Projekt finansowany przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej.

Lider Projektu: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

Partner: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej

Budżet: 199 964,40 PLN

Okres realizacji projektu: 01.10.2019 – 30.09.2020

Podstawowe cele projektu:

  • Uzupełnienie wiedzy zagranicznych kandydatów na studia z obszaru biologii i chemii: przetestowanie swojej wiedzy z zakresu biologii i chemii, zdobycie fachowej terminologii w języku polskim, zweryfikowanie swoich predyspozycji do studiów w obrębie nauk przyrodniczych,
  • Zbudowanie zagranicznej rozpoznawalności pozytywnego wizerunku UPWr jako kreatywnej, innowacyjnej oraz otwartej uczelni,
  • Rozwój regionu (rynku pracy) poprzez zwiększenie liczby absolwentów znających języki obce,
  • Zwiększenie liczby kandydatów na studia, którzy dzięki kursom będą z sukcesem realizować studia i nie odpadną w pierwszym etapie kształcenia.

Główne działania ARAW:

Prowadzenie międzynarodowej kampanii informacyjno-promocyjnej realizowanej w formie online z wykorzystaniem narzędzi marketingowych. Zadanie będzie realizowane w 3 krokach: przygotowanie mediaplanu, przeprowadzenie wstępnej 3 tygodniowej kampanii dla zebrania wyników służących optymalizacji, uruchomienie zoptymalizowanej kampanii opartej o kanały najlepiej realizujące cele projektu oraz monitorowanie i optymalizowanie jej w trybie ciągłym.

Działania będą realizowane przez różne grupy kanałów: wyszukiwarki, media społecznościowe, Google, portale edukacyjne.

Grupa docelowa:

Absolwenci szkół średnich, ich rodzice i nauczyciele z krajów Europy Środkowo-Wschodniej (Ukraina, Białoruś, Kazachstan, Gruzja, Armenia, Rosja).